vrijdag 3 februari 2012

sneeuw

Eindelijk is de sneeuw er dan. Buiten het feit om dat het veel speelplezier geeft aan de kleintjes, geeft het zo'n sprookjesachtige sfeer. Even snel een paar fotootjes gemaakt van de witte winterse sfeer in de achtertuin (die er trouwens niet uit ziet). Als je het zo ziet dan zou je bijna willen dat het alweer kerst is.



Vanmiddag nog even bij de kringloop geweest. Ik ging voor een paar schaatsen voor Daisy maar helaas niet in haar maat meer te krijgen. Maar vond wel een leuk hanglampje....een opknappertje. Als hij af is komt hij op het toilet te hangen. De kristalletjes zijn er al vanaf en de lamp ligt klaar om geverfd te worden. Misschien morgen er even de tijd voor maken om er een eerste laagje witte verf op te zetten. Nu is de lamp creme kleurig met wazige gouden vlekker erop. Ik dacht eigenlijk dat het viezigheid was maar hoe ik ook boende het bleef erop zitten.

                                     Dit lamp verhaal wordt dus vervolgd met een voor en na.

En nu is het alweer vrijdagavond. Een week geleden begon ik mijn blog, de tijd gaat wel snel zeg. Nu eerst even genieten van een warm kopje koffie en dan zijn we klaar om de vrijdagavond vieren. Dan mag het weekend beginnen. Wordt een bezig weekend. Zondag is mijn man jarig en daar moet natuurlijk wat lekkers voor gebakken worden. De kinderen willen vast de sneeuw nog even in op de slee, er moet geschaatst worden en ik zelf wil dus ook nog mijn lamp onderhanden nemen. Help..ik kom weer eens tijd te kort!

Fijne avond allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten