donderdag 23 februari 2012

helemaal blij....

......met mijn nieuwe kast. Gisterochtend de oude kast al vroeg uitgepakt en gesopt, wat een werk! Was niet zo'n grote kast maar verbaasde me er over hoeveel ik er in had gepropt. En toen was de kast leeg en dan begint het wachten. En wachten, en wachten. Wat duurt wachten toch lang, en zo ongeduldig kan een mens worden en bang dat ze je vergeten zijn want ze kwamen pas rond 17 uur.
Maar hij staat op zijn plek en is ingeruimd en ik ben helemaal gelukkig met mijn aankoop.

Mijn kruidenkastje die ik van mijn moeder heb gehad staat er prachtig bovenop te pronken.

Zullen we ook even een blik binnenin werpen? Want daar staat mijn trots, mijn servies waar ik zo zuinig op ben dat ik het niet eens durf te gebruiken haha. Het staat er maar en staat er maar, kijkt me aan met de vraag...ga je me nog gebruiken? En telkens denk ik met pasen of met kerst. En toch houdt iets me tegen, stel je voor dat er iets breekt, dat zou zonde zijn.



Ben er nu wel achter gekomen dat er niet alleen met gebruiken iets kan breken, ook kleine snelle kinderhandjes zijn boosdoeners hihi. Linusje toch!!


Dus ik denk dat ik het aankomende pasen wel ga gebruiken ....of misschien toch wel niet, strakjes breekt er nog meer.

Liefs Willie

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kast Willie...je ongeduld is wel beloond en nu heerlijk ervan genieten.
    Wat mooi je kruidenkastje erop...helemaal je eigen dingen , je servies...wow...

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vilket underbart skåp och fina kryddburkar! Försökte översätta din sida igår men det gick sisådär. Förstod att du är rädd om ditt fina porslin i allafall. Hoppas du och familjen får en fin helg! Kram Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh wat een mooie kast, dat is natuurlijk helemaal mijn ding! ☺☺☺
    Het kruidenkastje van je moeder staat er ook beeldschoon op, ik vind het een heel mooi compleet plaatje! En het servies prachtig! ik kan me voorstellen dat je zo twijfelt om het te gebruiken.

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kast! Prachtig servies! Ik gebruik alles maar gewoon, geniet ik van en kan ik weer een keer iets nieuws zoeken! Maar kan me voorstellen dat je bang bent dat er iets breekt.

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen