woensdag 8 februari 2012

druk maar de lamp hangt

Weten jullie het nog? De lamp die ik had gekocht. Klaar!!!!! De kristalletjes hangen er weer aan en manlief heeft hem, op strenge aanwijzingen van mij, gisteren opgehangen. Het staat super! Denk dat alles wat we er hadden opgehangen fantastisch was geweest. Er hing eerst alleen een peertje aan het plafond, waar je nog bij zat te denken wanneer die eraf zou vallen. De wc is nu bijna naar mijn tevredenheid af. Alleen nog iets leuks erbij om aan de haken te hangen. Ik denk aan een zeepketting.






Vandaag verder druk geweest met de keuken schilderen. Wat een gedoe met twee niet meewerkende kleine peuters om je heen. Vroeg me na een half uur al af of het wel een goed idee was. Dat was dan ook het moment dat linus zijn jas had gepakt en ik tot de ontdekking kwam dat hij daar de keuken mee stond te dweilen dwars door een paar spatjes verf heen. Balen!!
Maar ja, het is toch echt heeeeeeeeeel hard nodig. Zit er al twee jaar tegen aan te hikken en werd die donker bruine lak nu toch echt wel heel erg zat. Die bruine kleur was denk ik wel favoriet bij de vorige bewoner want het is overal terug te vinden in huis, vreselijk zo donker en somber. Nu maken we het allemaal fris wit, misschien dat de keuken dan ook wat groter oogt. De eerste laag zit er op, de keuken is weer gesopt, even uitpuffen nog met een kopje koffie en dan straks lekker weer achter de potten en pannen duiken om een pan nasi op tafel te toveren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten