maandag 6 februari 2012

nieuwe krans

Ik heb er iets mee. Weet niet wat het is maar er is iets. Ik heb het over kransen. Groot, klein, maakt me niet uit. Ik vind ze altijd mooi en weet er altijd weer een plekje in huis voor te vinden. Zo hangen en staan er al heel wat door het huis. Mijn favoriet is de laatste die ik gemaakt heb, de krans met de witte rozen die gemaakt zijn van papieren zakdoekjes. Nee...toch niet ...de krans met hortensia's of die met de kleine mini dennenappeltjes (weet niet hoe ze echt heten). Dit bedoel ik nou...ik vind ze allemaal zo mooi dat ik niet eens weet welke ik het mooist vind.


En nu vond ik een lege stro krans in de kast. Leuk!! Tijd om aan de freubel te gaan. Wat zal ik er eens mee gaan doen? Schelpen erop vast maken, super om straks in de badkamer te hangen. Kan er ook peppertjes op doen, leuk voor in de keuken. Daar heb ik heus nog wel een plekje voor. Of zal ik ....het laatste stukje stof wat ik nog heb van mijn bijna vergane doopjurkje er omheen wikkelen met hier en daar een pareltje erop geborduurd en wat kant wat er ook nog bij zit.


Dat is natuurlijk wel erg leuk voor in de slaapkamer op het wandje boven de tv. Wat nu? Zoveel ideeën in mijn hoofd en maar 1 krans om wat mee te doen. Ik denk nog even na want tegenover me zit kleine linus met een vragend gezicht.



 Ik weet precies wat hij wil. Nog een stukje van wat hij stiekem heeft zitten snoepen. De bruine kleur rond zijn mondje heeft hem verraden. We doen maar net of we gek zijn en het niet hebben gezien. Is niet eens zo'n dom plan. We gaan eerst maar een reep chocola aanvallen, misschien dat ik intussen een besluit kan maken van wat er met de krans gaat gebeuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten