vrijdag 24 februari 2012

bak en freubel dag

Vandaag was het een doe-dag. Vanochtend om 8 uur was de eerste cake al gebakken en snel daarna volgde de boterkoek. Heb nog 1 cake te gaan maar had nog maar 1 ei en die was voor de pannenkoeken bedoeld. Strakjes dus nog maar even aan de slag en dan is het klaar. Wel lekker, die lucht alleen al en ze zien er zo lekker uit. Je zou er zo een hap uit nemen. Helaas voor mij en de rest hier in huis, we mogen er voorlopig alleen maar naar kijken, ze zijn niet voor ons. Mijn moeder is morgen jarig, dus morgen maken we ze soldaat.



Daarna met het raamvogelhuisje voor Daisy aan de slag gegaan. Het wordt tenslotte lente dus nu weer tijd om iets fleurigs op te hangen. Een leuk klusje en is helemaal af. Nu nog alleen in haar kamer voor het raam ophangen.

Voor mezelf ben ik vanmiddag nog even achter de naaimachine gekropen. Ik had een mini paspopje gezien om te maken. Heel simpel van een stukje stof en als standaard waar ze op staat een kandelaar. Eigenlijk is het een speldenkussen maar ik vind haar zonder spelden in haar lijfje toch leuker. Strik erom en vastgezet met de broche die van mijn oma is geweest. Leuk geheel bij elkaar!





Inmiddels staat de laatste cake in de oven. Ssst, maar ik ben inmiddels met deze log al bijna 3 uur bezig hihi...er komt steeds iets tussen, dus ook de cake. Bijna klaar en dan kunnen we vrijdagavond gaan vieren...lekker met mijn beiwerk op de bank. Moet nog een klein stukje en dan is de eerste hoes voor het kussentje op de tuinbank klaar.


Allemaal een fijne vrijdagavond en geniet van het weekend die voor de deur staat.
Liefs Willie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten