dinsdag 31 januari 2012

sfeerhoekje

Terwijl buiten het zonnetje schijnt, ben ik in de keuken bezig geweest om een volle pan goulash te maken. Het staat nu lekker te pruttelen op het fornuis en de lucht die door ons huisje gaat is heerlijk. Mooi even de tijd nu gehad om wat sfeerplaatjes te maken. zomaar een hoekje in de kamer, gewoon gezellig.



Dan nog een hoekje. Het oude bijbeltje is net als de rozenkrans van mijn oma geweest. Het bijbeltje valt al helemaal uit elkaar en zit vol met bidprentjes van mensen van wie ik niet weet wie of wat ze van mijn oma zijn geweest. Wel zijn de bidprentjes allemaal even mooi, soms zelfs zo mooi om even stil van te worden.


Hier een prentje van een nonnetje... kan nergens uit op maken wat de relatie met mijn oma is geweest, sterker nog....ik weet niet eens zeker of het wel een bidprentje is. Het doet er ook niet toe, het is gewoon leuk om te hebben. Eerlijk gezegd vind ik het gewoon mooi staan in een glaasje. Een ereplekje voor de non die we niet hebben gekend maar zou stiekem eigenlijk toch best wel het verhaal achter deze vrouw willen weten .


En nu weer naar de bezigheden van de dag. Een pan kipkerrie maken want de kinderen lusten geen goulash. Zo blijven we lekker bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten